Noteikumi

Preces statuss

Katrai precei mūsu veikalā ir Preces statuss.  Ko tas nozīmē?

  • Ir noliktavā (prece ir mūsu noliktavā un ir gatava uzreiz piegādei/apmaksai vai izņemšanai mūsu veikalā Tērbatas 12, Rīga.)
  • Iztirgots (šīs preces atlikums mūsu noliktavā ir 0. Šo preci nevar uzreiz pasūtīt un apmaksāt. Ja vēlaties uzzināt, kad prece būs mūsu noliktavā, lūdzu rakstiet uz info@virtuveslietas.lv)
  • Pēc pasūtījuma (šī prece patreiz nav mūsu noliktavā, bet jūs varat to pasūtīt, aizpildot kontaktinformāciju. Jums neatnāks rēķins, bet tikai pasūtījuma pieteikums. Tad mēs Jums dosim ziņu, kad prece parādīsies mūsu noliktavā un būs iespēja to iegādāties)

Kā apmaksāt pasūtījumu?

  • Pārskaitījums uz mūsu kontu pēc rēķina saņemšanas. 
  • Skaidrā naudā preču saņemšanas brīdī veikalā Tērbatas 12, Rīgā.
  • Ar maksājumu karti (VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro) tiešsaites režīmā vai veikalā Tērbatas 12, Rīgā.

 

Garantija un preču atgiešanas politika

Mēs cienam katru mūsu klientu un vienmēr cenšamies atrast kompromisu strīdīgajos jautājumos, jo katram pirkumam mūsu veikalā jānes prieks!

Mēs garantējam, ka preces to iegādes laikā atbilst specifikācijai un tām nav slēptu defektu, kuru rezultātā preci nevar izmantot tai paredzētajos nolūkos. Visai precei ir standarta 2 gadu garantija ražošanas defektiem pēc Latvijas likumdošanas. Garantija neattiecas uz preču dabisko nodilumu vai nepareizu to lietošanu.

"Patērētāju tiesību aizsardzības likums" paredz, ka patērētājam ir tiesības uz kvalitatīvas preces atgriešanu divu nedēļu laikā pēc pirkuma izdarīšanas brīža, ja prece tiek pirkta ar interneta starpniecību.

Gadījumā, ja esi iegādājies preci konstatējis, ka neesi apmierināts ar to, tomēr esi to lietojis, naudu par preci mēs atgriezt Tev nevarēsim, pamatojoties uz Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta 6.punktu


SIA „Edimar” Privātuma politika

Privātuma politika